niedziela, 24 czerwca 2012

Puk, puk! Jest tu jeszcze ktoś? :)

Witajcie. Nie było mnie tu pół roku. Kurczę. Przepraszam za tak długą przerwę bez większego uprzedzenia... Poinformowałam tylko Luneme - poprzednią redaktor naczelną, z myślą, że przekaże Wam informację o moim odejściu, jednak nie stało się tak. No nic - było, minęło.
Musiałam rozstać się z Magazynem oraz moim blogiem OSD, ponieważ musiałam poświęcić się nauce, którą zbytnio zbagatelizowałam w pierwszym semestrze. Teraz nadeszły wakacje, a więc i wolny czas. Postanowiłam stworzyć zatem letni projekt - bloga beinspired-bestyled.blogspot.com, który startuje już 1 lipca. Stwierdziłam też, że Żurnal powinien powrócić. Dlatego też wkrótce pojawi się nowy numer - wakacyjny. W miarę możliwości będę starała się sklecać kolejne numery, jednak nie obiecuję ich miesiąc w miesiąc, bo wiadomo, jak się życie układa. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie - od września idę do 3 gimnazjum, więc... będę musiała ciężko pracować, ponieważ chcę iść do najlepszego liceum w mieście. Tak, czy owak - powróciłam ja, powróci i magazyn. Czekajcie niecierpliwie. :)


Kocham Was, Keficia. ♥

3 komentarze:

Rołzi pisze...

Nareszcie powraca żurnal! Czekam niecierpliwie

Rose4400

Red Hot Chili Peppers Snow (Hey Oh) lyrics pisze...

We were missing your daily stories!!

Red Hot Chili Peppers Snow (Hey Oh) lyrics pisze...

We were missing your daily stories!!