wtorek, 9 sierpnia 2011

Sierpień



18 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Widziałam kiedyś w telewizji, jak pijani mężczyźni przywiązali psa do zderzaka od samochodu i zaczęli jechać. Pies gonił za nimi, ale w końcu stracił głowę. To okropne... Mój pies, np. został znaleziony w worku na drodze. Przygarnęliśmy go. Teraz ma dom, ale kto wie co by się z nim stało.

Jeśli chodzi o Ramadan, bardzo przykre jest to, że ci ludzie poszczą od jedzenia, picia, ale nie poszczą od wojny. Nawet w ich święto są walki i bitwy. Ja wolałabym już, żeby było na odwrót.

Poza tym: świetny magazyn!


andziores

Anusia pisze...

Bardzo spodobały mi się artykuły w Waszym magazynie. Zaczynając od wywiadu z Adaśkiem, w którym odpowiedział na kilka ciekawych pytań, po propozycje szortów, które uwielbiam, przedstawienie pokoi, w których projektanci przechowują ubrania, makijaże inspirowane upierzeniem papug, po wstrząsający artykuł o znęcaniu się nad zwierzętami.

Pozdrawiam,
Sharpay798

ariaguiducci pisze...

Przeczytałam wszystko oprócz reportarzu o zwierzętach. Gdy oglądam lub czytam takie rzeczy serce mi pęka!


I magazyn wyszedł genialny!!

Mr. Adam pisze...

wow, świetny nr :D naprawdę I like it :D

Anonimowy pisze...

Super,przeczytałam cały,jestem pod wrażeniem,tego wywiadu z Adasiek116,nie mogę sie doczekac następnego.

Wioleta BKF pisze...

Podoba mi się blog. Obserw. Zmieńcie nagłówek ;D Może jakaś okładka magazynu na nagłówek ? :>

Kosmitka pisze...

Świetny numer! Kilka błędów, ale ogólnie bardzo ciekawy. Szczególnie reportarz o zwierzętach bardzo wzruszjący. Chciało mi się płakać. Przeczytałam cały i czekam na następny.

Evi . pisze...

Ojej. Pierwszy raz widzę tak magazyn ! Bardzo oryginalny i jedyny w swoim rodzaju. Nigdy nie widziałam czegoś podobnego ! (chyba,że ktoś robił jakiś blogowy magazyn w paintcie xd) Pozdrawiam i podziwiam wykonawcę magazynu . Dobra robota !

Patrycja pisze...

Ciekawy, i bardzo interesujący numer! Wywiad z adasiek116 został świetnie przeprowadzony. Pomysł z makijażem inspirowanym papugami był bardzo oryginalny, kreatywny, i pomysłowy! Zaciekawiły mnie też pokoje różnych projektantów, włożyli w nie dużo pracy, a efekt był udany.
Przykro było mi czytać strony mówiące o tym jak ludzie się znęcali nad zwierzętami, gdybym coś takiego zobaczyła to nikt nie byłby w stanie mnie powstrzymać od zabicia osoby znęcającej się nad zwierzęciem : / Przynajmniej podpisałam petycję, może to coś da ;d

Krótko mówiąc, magazyn bardzo mi się podobał, to wydanie było szczególnie pomysłowe, i ciekawe moim zdaniem. Teraz pozostaje czekać na następny numer :))
Pozdrawiam twórców magazynu,

Platine_star

Anonimowy pisze...

Cześć,
na stronę magazynu trafiłam drugi raz, znowu przypadkiem, ale to z powodu mojego gapiostwa, bo adres miałam zapisany w ulubionych.
Fajnie, że blog (przepraszam, magazyn!) o stardoll zrobiony jest tak profesjonalnie, a tematyka różnorodna - oprócz naszej "kochanej" witryny i spraw z nią związanych (chodzi mi o tematy typu: stylizacje, design, makijaż, wywiad, itd.) poruszacie także parę innych, ważnych, ciekawych i realnych problemów. Bardzo podoba mi się to, że w odróżnieniu od popularnych blogów, do wywiadu jesteście dobrze przygotowani i toczycie rozmowę, a nie podsuwacie listę pytań, na które potem otrzymujecie odpowiedź, jak to robiono w gazetce szkolnej mojego gimnazjum :D
Szkoda tylko, że znalazłam sporo błędów, interpunkcyjnych zwłaszcza, plus literówki (czytając lipiec i sierpień, nie całe, ale większość). Mam nadzieję, że uda Wam się to poprawić i bardziej pilnować.
łooo ja, ale wypracowanie...
Pozdrawiam całą redakcję,
anonim (nie lubię swojego nicku na stardoll, nie będę się nim chwalić)

Luneme pisze...

Wspaniałe komentarze! Oczywiście ekipa Zurnala będzie się starać jeszcze mocniej!!!

Cynthia pisze...

Świetny numer, Żurnal jest coraz lepszy !

Lucky Pony pisze...

Najlepszy numer, bardzo mną wstrząsnęło jacy ludzie mogą być niewrażliwi na uczucia zwierząt i na to ,że pies też czuje !!!!
Poza tym podobały mi się cenne ubrania na stardoll
lili0504

Dilajla.1 pisze...

Ten magazyn jest po prostu SUPER !!!Jak wy to robicie ?TZN.Te wszystkie strony ,które można przewijać ??Proszę odpowiedzcie jak najszybciej !!

Anna pisze...

świetne, naprawdę dobra robota :)

Rołzi pisze...

Bardzo ciekawy. Poruszył mnie temat o dręczeniu zwierząt.

Anonimowy pisze...

Boski :)

Na prawdę super :)
I chciałbym wystąpić w scenerii kolejnego magazynu czy coś ..

MuZa-Nika

AndreSilver pisze...

super magazyn, pierwszy raz tutaj trafiłem jestem pozytywnie zszokowany:)